Digital Business Transformation Summit 2018

DIGITAL BUSINESS TRANSFORMATION SUMMIT to technologiczne odpowiedzi na biznesowe wyzwania pokazywane przez Microsoft i ich partnerów w energetyzujących formatach: symulacji biznesowej, dyskusji biznesowej, oraz eksperymentu biznesowo-socjologicznego poprowadzonego przez światowej sławy profesora Rafała Ohme.

arrow down
  • Adam Marciniak
  • "Firmy, które chcą w pełni wykorzystać dźwignię cyfryzacji powinny szukać wartości nie tylko w technologii."
    • Adam Marciniak
    • Adam Marciniak,
      Wiceprezes Zarządu Banku nadzorujący Obszar Informatyki i Usług

  • Łukasz Wrona
  • "Nie mamy strategii digitalizacji, ponieważ od zawsze jesteśmy cyfrowi. Mamy strategię rozwoju produktów i polega ona na świadczeniu usług za pomocą kanałów cyfrowych."
    • Łukasz Wrona
    • Łukasz Wrona,
      Dyrektor Działu IT, Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej S.A., Grupa Kaczmarski

  • Ricardo Compos
  • "Koniecznością jest posiadanie dwóch harmonijnie współgrających elementów: entuzjastycznego podejścia do cyfryzacji i odpowiedniej infrastruktury."
    • Ricardo Compos
    • Ricardo Campos,
      Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium

  • Magdalena Chudzkiewicz
  • "Sukces w transformacji cyfrowej to połączenie wiedzy, kompetencji ludzi, którzy są innowacyjni, z technologią, która jest innowacją samą w sobie."
    • Magdalena Chudzkiewicz
    • Magdalena Chudzikiewicz,
      Member of the Board, Head of Internet, Polska Press Grupa

  •  Przemysław Zakrzewski
  • "Nowe modele biznesowe mogą być składane z poszczególnych elementów rozwijanych od dawna w ABB, przełożone na nową technologię, dają duży potencjał do wykorzystania. Warto także zwrócić uwagę na współpracę człowieka, sztucznej inteligencji, maszyny i systemu"
    •  Przemysław Zakrzewski
    • Przemysława Zakrzewski,
      IO ABB

  • Kesler Justyna
  • "Od lat staramy się uczynić naszą organizację bardziej zwinną w odpowiedzi na potrzeby klienta. Zawsze warto zadać sobie pytanie: po co się to robi? Jaki problem klienta będzie dzięki temu rozwiązany? Nie chodzi o to, żeby być bardziej cyfrowym i zwinnym, ale żeby podnieść jakość obsługi z punktu widzenia klienta"
    • Kesler Justyna
    • Justyna Kesler,
      Chief Operation Officer i Wiceprezes Zarządu w ING Bank Śląski.

Agenda

  • 12:00 - 13:00
  • 12:00 - 13:00
    Rejestracja, lunch oraz spotkania w sesjach one2one & one2many

    Networking session

    Zapraszamy do udziału w aranżowanych spotkaniach one2one i one2many. W gronie osób, które uczestniczą w tworzeniu strategii cyfrowych, tworzą cyfrowe usługi i produkty, kreują nowe modele biznesowe, będziemy dyskutować o najważniejszych wyzwaniach i trendach biznesowych ery cyfrowej.

  • 13:00 - 13:15
  • 13:00 - 13:15
    Welcome to Digital Business Transformation

    Mark Loughran, Dyrektor Generalny Microsoft Polska

    Digital transformation is already an integral element of general business strategy, a priority initiative for whole enterprises. New technologies are changing, with breath-taking speed, the ways that corporations live and work. Digital transformation is a force which stimulates business growth and generates new ideas – it is a huge opportunity for growth that nobody can risk overlooking.

  • 13:15 - 13:30
  • 13:15 - 13:30
    Czwarta rewolucja: Jak zmiana sposobu interakcji z technologią zmienia biznes i codzienne życie?

    Dariusz Piotrowski , Dyrektor Generalny Dell EMC w Polsce

    Dariusz Piotrowski, Dyrektor Generalny Dell EMC w Polsce opowie o tym, jak trwająca rewolucja technologiczna wpływa na codzienne życie ludzkości i globalną gospodarkę w równie fundamentalny sposób jak kiedyś wynalezienie maszyny parowej, elektryczności czy umasowienie produkcji. Dariusz Piotrowski opowie m.in. o sztucznej inteligencji oraz wielkich zbiorach danych i możliwościach, jakie one stwarzają.

  • 13:30 - 14:30
  • 13:30 - 13:40
    Obszary biznesowych transformacji

    Debata Liderów Ery Cyfrowej

    Dynamiczna dyskusja członków zarządów, zderzenie biznesowych i technologicznych perspektyw, skupiona szczególnie na czterech źródłach biznesowych innowacji:

    • ZAANGAŻOWANI KLIENCI: jak poznać klienta, umieć przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę, zdobyć zaangażowanie i lojalność, a często wykreować nowe potrzeby.

    • ZAINSPIROWANI PRACOWNICY: jak podnosić komfort z codziennej pracy w dobie cyfryzacji społeczeństwa? W jaki sposób podnoszenie efektywności pracowników wpisuje się w zmiany związane z cyfrową transformacją w firmie?

    • OPTYMALIZACJA PROCESÓW: Jak i w jakich obszarach efektywnie wdrożyć automatyzację procesów biznesowych? Czy automatyzacja procesów zbierania i przetwarzania danych wpływa na optymalizację działania firm?

    • NOWOCZESNY PRODUKT: jak rozwinąć produkty i usługi poprzez integrację z aplikacjami i danymi? Jak firmy mogą rozszerzyć pole wykorzystania oferowanych produktów?

  • 14:30 - 15:30
  • 14:30 - 15:30
    Jak bezduszne technologie pomagają odkryć ludzką naturę?

    Prof. Rafał Ohme , Inemo

    Zapraszamy do wkroczenia w niezwykły świat emocji i mózgu. Świat jeszcze mało znany, ale już teraz zmieniający sposób patrzenia na relacje i biznes. Nowe technologie, pozornie bezduszne, odkrywają sekrety umysłu. Dzięki neurobrazowa-niu (które umożliwia podglądanie pracy mózgu w czasie rzeczywistym) oraz technologii AI (która analizuje sposób dotykania ekranu w trakcie wypełniania ankiety) odkrywamy jak ważną rolę w procesie zarządzania pełnią wartości i zaangażowanie. Prof. Ohme opowie o tym dlaczego potrzebujemy emocji w biznesie i jak można je zmonetyzować. Gdzie jest granica pomiędzy chłodną analizą, a intuicyjną decyzją. Wykład prowadzony w formule infotainment jest bogato ilustrowany przykładami ze świata biznesu, polityki i showbiznesu.

  • 15:30 - 16:00
  • 15:30 - 16:00
    Sesja Meet & Explore

    Transformation Lab & One2One sessions

    Nowy poziom konkurencyjnej walki i potrzeba ciągłego wyścigu wymuszają zmianę sposobu działania: współpracę z partnerami technologicznymi i wspólne poszukiwanie innowacyjnych technologii, które pozwalają na wykreowanie nowych rynków zbytu. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy kilkunastu partnerów, którzy zaprezentują swoje rozwiązania w interaktywnej strefie Transformation Lab. Czekają na Was systemy biznesowe oparte o Hololens, roboty optymalizujące procesy w firmie oraz wiele innych zaawansowanych i nowoczesnych rozwiązań dla firm i instytucji w cyfrowej erze.

  •  
  •  
  • Podział branżowy
    • icon
    • Finanse i ubezpieczenia

    • icon
    • Handel i usługi

    • icon
    • Miasto i Zdrowie

    • icon
    • Przemysł i energetyka

  •  
  •  
  • 16:00 – 19:00
  • 16:00 – 19:00
    Symulacja biznesowa

    Ścieżki branżowe

    Finałowym wydarzeniem będzie symulacja przeprowadzona w ścieżkach branżowych. Podczas czterech równoległych sesji uczestnicy będą mieli za zadanie zrealizować biznesową transformację przedsiębiorstwa. Ośmioosobowe zespoły branżowe odkryją i przedyskutują elementy decydujące o sukcesie w erze cyfrowej. Wcielając się w strategiczne role będą podejmować wielomilionowe decyzje, reagować na zmieniające się warunki wynikające z szybkiego postępu technologii, decydować o kierunkach rozwoju przedsiębiorstwa i sposobach komercjalizacji nowych produktów. Wyniki pracy zespołów zostaną porównane i omówione na koniec przez obserwujących symulację ekspertów.

  • 19:00 – 21:00
  • 19:00 – 21:00
    Uroczysta kolacja
  •  
  •  

Prelegenci

  • Rafał Ohme
  • Gość specjalny

    Profesor Rafał Ohme

    Ekspert w dziedzinie emocji. Światowy pionier w obszarze neuronauki konsumenckiej.

    Od 20 lat prowadzi badania i konsultacje na temat emocji w komunikacji i zarządzaniu.

    Profesor nadzwyczajny psychologii na Uniwersytecie SWPS. Honorary Professor na Uniwersytecie Stellenbosch w Kapsztadzie oraz Visiting Professor na Uniwersytecie Renmin w Pekinie.

    Inspiruje menedżerów i liderów biznesu na całym świecie. Występował w 30 krajach na 5 kontynentach.Laureat Nagrody Prezydenta RP, Premiera RP, Fundacji Nauki Polskiej, Stypendium Fulbrighta, Członek Honorowy Executive Club. Finalista konkursu EY - Przedsiębiorca Roku 2015.

    Publikuje w prestiżowych czasopismach naukowych i branżowych na całym świecie. Zasiada w Zarządzie NMSBA - Towarzystwa Neuronauki Konsumenckiej, zrzeszającego przedstawicieli nauki i biznesu z 85 państw.

Lokalizacja

Icon PGE

Organizatorzy

Partner Premium

  • Logotyp Dell

Partnerzy Modułów

  • Finanse

  • logotyp Dimension

    Partner Premium

  • Netwise

    Partner Biznesowy

  • Lingaro

    Partner Biznesowy

  • Leaware

    Partner Biznesowy

  • Handel

  • Synerise

    Partner Premium

  • Beyond

    Partner Biznesowy

  • Strategix

    Partner Biznesowy

  • Xplus

    Partner Biznesowy

  • Przemysł

  • Abb

    Partner Premium

  • Anegis

    Partner Biznesowy

  • DSR

    Partner Biznesowy

  • Ilabo

    Partner Biznesowy

  • Miasto i Zdrowie

  • Arcus

    Partner Premium

  • APN

    Partner Premium

  • =MEDIAPP

    Partner Biznesowy

  • SivlerMedia

    Partner Biznesowy

Partnerzy merytoryczni

  • Eko
  • =SGH

Partnerzy medialni

  • PB
  • Production Manager
  • Retail360pl