W dobie transformacji cyfrowej konieczne jest prezentowanie firmy, niezależnie od branży, jako nowoczesnej i znającej potrzeby klientów.

Energa 365 – energia z technologią w pakiecie

TAGI: Zainspirowani pracownicy, Optymalizacja działania, Zaangażowani klienci

Współczesny konsument chętniej sięga po pakiet usług niż tradycyjny, pojedynczy produkt.

W dobie transformacji cyfrowej profesjonalizm i klientocentryzm firmy, niezależnie od branży, przejawia się w nowoczesnym podejściu do klientów. Skierowana do nich oferta powinna być przede wszystkim dostosowana do ich potrzeb, jak i schematów działania w codziennym życiu. Odbiorca energii elektrycznej oczekuje jasnych zasad w połączeniu z niską i najlepiej, stałą ceną. Zgodnie z tym założeniem, Grupa Energa we współpracy z Microsoftem proponuje statystycznej, polskiej rodzinie dodatkową usługę, która znacznie wykracza poza dotychczasowy standard: prąd w pakiecie z jednym z dwóch wariantów subskrypcji Office 365. To doskonały przykład budowania customer experience w nieszablonowy sposób.

Współpraca z Energą, przy zupełnie nowym podejściu do budowania ich oferty, jest wyjątkową na polskim rynku okazją, aby upowszechniać technologie, które pozwalają zwiększać osobistą efektywność. Nasze życie staje się wówczas nieco łatwiejsze, a na pewno lepiej zorganizowane – mówi Przemysław Szuder, Dyrektor Operacyjny w polskim oddziale Microsoft. – Z aplikacjami Office 365 i cyfrowym dostępem do informacji o swoim koncie, użytkownicy mogą m.in. lepiej kontrolować swoje wydatki, korzystać z plików czy zdjęć dokładnie wtedy, kiedy potrzebują. Użytkownicy, z pomocą wydajnych narzędzi, po prostu oszczędzają swój czas. W pakiecie, klienci Energi zyskują również dostęp do 1 terabajta na wirtualnym dysku OneDrive – wyjaśnia.

Inicjatywa Energi i Microsoftu, to pakietowe połączenie elementów, bez których większość z nas nie wyobraża sobie codziennego życia zawodowego i prywatnego. Prąd w połączeniu z pakietem Office 365 to innowacyjna oferta dla klientów rynku energetycznego. Wybierając Energa 365 odbiorcy nie tylko otrzymują unikalny na rynku produkt, ale także stają się ambasadorami użytkowania legalnego i bezpiecznego oprogramowania komputerowego – podkreśla Błażej Krawczyszyn, Wiceprezes Energi Obrót.

Oferta Energi i Microsoftu to dowód na to, że współpraca firm z tak różnych branży jest możliwa i co więcej, ma potencjał rynkowy. Tymczasem klienci Energi przekonują się, że firma oferuje im wartość dodaną do usług, które dotychczas nie zawsze kojarzyły się z nowoczesnymi technologiami.